اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : siah-sefid


ساعت ها را بگو بخوابند ، بیهوده زیستن را نیازی به شمارش نیست
www.siah-sefid.loxblog.com


چرا هر چی به گوشیت زنگ میزنم میگه مشترک مورد نظر خوشگله ، گرفتنش مشگله؟
www.siah-sefid.loxblog.com


عجب سوزیست سوز اشنایی/وزان ذجان سوز تر جدایی/چه میشد از ازل در اتش عشق/جدایی را بسوزد اشنایی
www.siah-sefid.loxblog.com

 


شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم/خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
www.siah-sefid.loxblog.com


خیال نکن بی خیالتم
همیشه در پناهتم
به فکرتم به یادتم
منتظر پیامتم !
www.siah-sefid.loxblog.com


امروز قلبم درد گرفته بود ، فکر کنم تپل شدی جات تنگ شده!
www.siah-sefid.loxblog.com


اگه صدای پاک تو همدم شب های منه/عزیزم عطر بودنت تموم دنیای منه
www.siah-sefid.loxblog.com


بنویس با خط الماس روتن نازک شیشه که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه
www.siah-sefid.loxblog.com


***خوشگل ترین اس این هفته***
نقاش نیستم...! ولی تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم
www.siah-sefid.loxblog.com


خیلی ها نفرین میکننتلافی میکنن… اما نه … نفرین من … الهی اونی که دوستش داری تنهات نذارهتلافی من …. میرم تا به اون برسی … سره راهت نباشم … راستی … قد من دوست داره …؟
www.siah-sefid.loxblog.com


خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه
www.siah-sefid.loxblog.com


دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش کردن همه چیز
اما حالا دلم می‌خواهد بهانه‌ای باشد برای فراموش کردن” تو” !…
www.siah-sefid.loxblog.com


فریاد من از داغ توست ، اینگونه خاموشم نکن ،
حالا که یادت میکنم ، دیگر فراموشم نکن . . .
www.siah-sefid.loxblog.com


چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند ، تماشای تو زیباست اگر بگذارند
به من عاشق مسکین به حقارت منگر ، دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند . . .
www.siah-sefid.loxblog.com


دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام
دگر آئینه ز من با خبر است / که اسیر شب یلدا شده ام
من که بی تاب شقایق بودم / همدم سردی یخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنید / تا نبینم که چه تنها شده ام . . .
www.siah-sefid.loxblog.com


برقص ، گویا هرگز کسی تو را نمی بیند
عاشق شو ، گویا هرگزکسی دلت را نشکسته
و زندگی کن ، گویا بهشت اینجاست .
www.siah-sefid.loxblog.com


زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست … بوسیدن قول ماندن نیست … و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست
www.siah-sefid.loxblog.com


اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست! اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد
www.siah-sefid.loxblog.com






:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
nameless در تاریخ : 1390/1/23/2 - - گفته است :
هرز گاهي دريا هوس ميکنه به ساحل سري بزنه

براش مهم نيست ساحل دستشو ميگيره يا نه

مهم اثبات وفاداري درياست . . .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: